czwartek, 21 listopada 2013

Miś


" Miś ma w oczach szklane kulki, 
po to misiem jest,
żeby było kogo tulić, 
kiedy pada deszcz."
                                                                                        
                                                                       fragment piosenki "O kochaniu misia" 

Kontynuuję haftowanie misia. W głowie mam pomysł na oprawę, więc zastanawiam się nad pominięciem części wzoru.


len 32 ct, kolor ecru


Tymczasem zbliża się Dzień Pluszowego Misia. Myślę, że razem z synkiem weźmiemy udział w zabawie organizowanej przez BAJECZNĄ FABRYKĘ .


9 komentarzy:

  1. Portrecik będzie prześliczny, misie to wdzięczny temat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Misie lubimy:) Chyba wiem, ktory to:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miś cudowny.
    No i jeszcze na lnie. Mam wrażenie, że każda praca na lnie wygląda jeszcze ładniej niż na kanwie.
    Jeśli chodzi o haftowanie Lili Soleil to już nawet pierwsze krzyżyki postawiłam. Będzie mi bardzo miło jeśli będziesz mi towarzyszyć. Super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się na ładny haft.

    OdpowiedzUsuń
  5. uroczy hafcik powstanie, bardzo wdzięczny temat:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie tak jak piszą dziewczyny, zapowiada się ślicznie, aż chciałabym go szybciutko zobaczyć w całej okazałości :)

    OdpowiedzUsuń