poniedziałek, 17 lutego 2014

Prezenty

W lutym miałam przyjemność obdarowywać oraz szczęście być obdarowaną.


Słodką muffinkę na prezent wyhaftowałam korzystając z dodatku do TWOCS "Stitcher's Diary 2014".
Hafcik wydawał się prościutki, ale zajął mi więcej czasu niż przewidywałam.


Podobają mi się jeszcze inne wzorki z tego kalendarzyka, więc może znajdę trochę wolnego czasu na coś w podobnym klimacie.

Również w tym miesiącu, na samym początku, wygrałam cukiereczki u Oli . Już do mnie dotarły i mogę się cieszyć tymi babskimi drobiazgami.



Kiedyś Ola prowadziła bloga, na którym prezentowała swoje rękodzieła, między innymi śliczne haftowane biscornu. Obecnie ma nowego bloga , gdzie też chętnie zaglądam i polecam innym.
Miesiąc jeszcze się nie skończył i kto wie jakie ma dla mnie niespodzianki...;).

5 komentarzy:

  1. Gratuluję prezentów! Hafcik jest przesłodki :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna muffinka i super prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny hafcik..Bardzo apetyczny;))
    Gratuluje wygranych cukiereczków i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. :) Dziękuję za miłe słowa:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń