czwartek, 13 października 2011

ehh...jesień

Straciłam chęci do pisania, nie mogę się nawet zmusić do zamieszczenia zdjęć. Jesień tak na mnie działa. Mam tak od zawsze, wraz z jesienią tracę chęć do działania.
Stokrotki już mi się znudziły, z wielkim uporem staram się ukończyć drugi naparstek. Stawiam po kilka krzyżyków i robię przerwę... Kończy mi się jeden kolor muliny Anchor, której nigdzie nie ma. Jedyna nadzieja w Hobby Studio.
Poniżej stokrotki w dniu 23.09


oraz 3 dni później...


Na chwilę obecną jest trochę więcej, ale drugi naparstek wciąż nie ukończony. Szukam sposobu na przełamanie jesiennej niemocy... ;).

2 komentarze:

  1. przepiękny wzór wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam akurat odwrotnie, nie umiem przestać xxx :) Więc posyłam trochę energii do haftowania!!!!!!! Złapałaś? :)
    A obrazek coraz ładniejszy, kusisz nim:P

    OdpowiedzUsuń