piątek, 6 września 2013

Zakładka do "wędrującej książki"


Rok szkolny się zaczął. Wczoraj moje dziecko miało nawet żal: "dlaczego były tylko trzy lekcje?" Oby tak dalej ;). Syn w szkole, a ja mam chwilkę dla siebie.

W sierpniu miałam przyjemność czytać książkę "Pani mecenas ucieka", wysłaną w świat przez Justynę.
Do książki wyhaftowałam i dołączyłam różaną zakładkę, która powędrowała do kolejnej osoby.


Bardzo podobał mi się ten wzorek, okazał się prosty i szybki do wyhaftowania ;). Użyłam kanwy 18. i mulin Anchor, które sama dobrałam.




Wracając jeszcze do książki, w trakcie czytania miałam okazję wziąć udział w bardzo ciekawej akcji KsięgoZbiór. 13 sierpnia o godz. 13 w centrum mojego miasteczku zebrało się trochę czytelników, aby wspólnie "podelektować" się czytaniem w przestrzeni publicznej. Zachęcam do zapoznania się z akcją tutaj.
Na koniec zdjęcia ze wspólnego czytania.





7 komentarzy:

  1. A myslalam, ze tylko Chinczycy kryja sie przed sloncem pod parasolami przeciwdeszczowymi:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Aniu, przecież tu chodzi o przyciągnięcie uwagi przechodniów ;).
      Myślę, że to nasze bialskie bibliotekarki to wymyśliły.

      Usuń
  2. moja córa też zadowolona ze szkoły i tez trzymam kciuki żeby Jej tak zostało jak najdłużej:))) śliczna zakładka, dziękuję za udział w zabawie:)pozdrowienia dla synka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :), ja też dziękuję za akcję z książką.

      Usuń
  3. Urocza zakładka, i ja lubię takie proste i szybkie wzory.

    OdpowiedzUsuń