środa, 30 października 2013

Realizacja

Kilka osób zastanawiało się w komentarzach nad moim wyborem. Nie było tak trudno. Obejrzałam tkaniny, które mam i wybrałam idealnie pasujący kawałek niebieskiego lnu 28 ct. Kolor jest "przyjemnie zimowy", jak to określiła w swoim komentarzu Dmosia. Jest to kawałek, który kupiłam kiedyś w zestawie DMC-Waterlilies. Obrazek nie wzbudził mojego zachwytu, ale spodobał mi się kolor lnu, który jeszcze kilka lat temu był mało dostępny.




Muliny, które wybrałam do obrazka, są mojego wyboru. Nie chciałam odbiegać od wzoru, więc wyszukałam podobne. Metalizowaną srebrną mulinę musiałam zamówić, bo takiej nie miałam.



3 komentarze:

  1. Ta metalizowana mulina musi dawać fajny efekt :) Sliczny będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie będzie wyglądać ta metaliczna mulina na niebieskim lnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. No pięknie będzie. Aż zazdroszczę. Muszę pomyśleć nad czymś podobnym. Super. Nie mogę się doczekać finału.

    OdpowiedzUsuń