wtorek, 19 kwietnia 2011

Kwiatowo cd.

Powróciłam do mojego storczykowego haftu. Na początku zajęłam się dość nudnym liściem. Trochę go wypełniłam i obszyłam backstitchami. Zbyt nudne. Na dodatek dwa odcienie zieleni Anchor, które na pierwszy rzut oka wydają się identyczne. W świetle dziennym widać delikatną różnicę, ale minimalną. W liściu występują tylko trzy odcienie zieleni, na szczęście ten najjaśniejszy jest bardzo różniący się.



Liść mi się znudził, podjęłam się kończenia kwiatów.

Z okazji pięknej pogody odwiedziliśmy dzisiaj mój ulubiony ogród botaniczny. Poniżej kolaż z tego co tam kwitnie. Tulipany dominują na rabatach, a ich kolory przyciągają wzrok i budzą mój zachwyt.



W prawym dolnym rogu magnolia, drzewko które jest moim marzeniem. Niestety magnolie w Irlandii już przekwitają, ale myślę że tej wiosny dostatecznie nacieszyłam nimi swoje oczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz