piątek, 11 lutego 2011

Dzban

Postęp w haftowaniu dzbana z kwiatami trochę wolny. Denerwuje mnie brak czerni nr 403 Anchor. Skończył mi się ten kolor i chciałam dokupić. Niestety, w pięknej europejskiej stolicy muliny brak. Znałam dwa sklepy z muliną Anchor w Dublinie. Niestety, w jednym sklepie stojak z mulinami zlikwidowano. Pozostał mi drugi sklepik, w którym do tej pory najczęściej robiłam podobne zakupy. Jak się okazało czarna mulina jest obecnie niedostępna. W takim razie czekam. Nie wiem, czy nie wyszłoby szybciej gdzieś zamówić, ale najbliższy sklep internetowy z Anchorem w Anglii...

2 komentarze:

  1. idziesz jak burza, no i coraz więcej powelowskich szczegółów zaczyna być widać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie marudz:P Zawsze masz Anchora po reka, nawet jesli na niektore kolory musisz czekac. W Ameryce Anchora brak:(
    Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń